2024-11-20
Wyspy Owcze: będzie podatek turystyczny
Zmiany w opłatach w 2025 r. ...
więcej >>>

2024-11-16
NORDIC FOCUS FESTIVAL 2024
Gdańsk: IX edycja „północnego” festiwalu ...
więcej >>>

2024-11-12
Wyspy Owcze – Południowy Bałtyk: farerskie inspiracje
Turystyka regeneratywna i projekt ReTour ...
więcej >>>

2024-11-09
Wyślij filmik z Północy i wygraj nagrodę
Konkurs portalu I Must Visit ...
więcej >>>

2024-11-05
Szwecja: redukcja planu rozwoju energetyki morskiej
Rezygnacja z 13 lokalizacji na Bałtyku ...
więcej >>>

2024-11-02
Artur Biel: łodzią RIB przez Atlantyk
Najpierw fiordy i Nordkapp, wkrótce Ameryka ...
więcej >>>

2024-10-31
Firma Sterkowski: czapka „Reykjavik”
Nietypowe wydarzenie w Ambasadzie Islandii ...
więcej >>>

2024-10-28
Gavnø Slot – perełka południowej Zelandii
Pałac z bożonarodzeniowym klimatem ...
więcej >>>

2024-10-24
SAS wznawia loty na Grenlandię
Kopenhaga – Nuuk od czerwca 2025 ...
więcej >>>

2024-10-21
Nowy alians lotniczy na Północy
Współpraca Atlantic Airways, Icelandair, Air Greenland ...
więcej >>>

2024-10-19
Arctic Circle Assembly 2024
Reykjavík: forum dialogu na rzecz Arktyki ...
więcej >>>

2024-10-14
Jesienne rabaty w Unity Line
Nawet 80% zniżki na rejs do Szwecji ...
więcej >>>

2024-10-10
Oulu: Nallikari Snow Fest `25
Piąta edycja śnieżnego festiwalu ...
więcej >>>

2024-10-06
Świnoujście: desperat sparaliżował terminal
Prom TT-Line zablokowany w porcie ...
więcej >>>

2024-10-04
Kräftskiva: uczta rakowa w Szczecinie
Wydarzenie w ramach 20-lecia SPCC ...
więcej >>>

2024-10-02
Dania: dwie eksplozje w Hellerup
Zagrożona ambasada Izraela ...
więcej >>>

2024-10-01
Grenlandia: rewolucja w transporcie
Przebudowa lotnisk, nowe trasy ...
więcej >>>

2024-09-24
Tromsø: ISSW 2024
Największa konferencja lawinowa na świecie ...
więcej >>>

archiwum wiadomości  

2020-11-16

Norwegian zwalnia 1600 pracowników

Ciężkie chwile norweskich tanich linii lotniczych

Norwegian, podobnie jak wszystkie linie lotnicze, boryka się z ogromnymi kłopotami, wywołanymi epidemią koronawirusa. Po wiosennej zadyszce, gdy zwolniono znaczą część załogi, pojawiła się nadzieja na poprawę sytuacji. Teraz, podczas drugiej fali zachorowań na Covid-19, bankructwo norweskiego przewoźnika znów stało realnym zagrożeniem.

9 listopada 2020 r. przedstawiciele firmy przyznali, że norweski rząd odmówił wsparcia finansowego w obliczu wstrzymania przez Norwegian znacznej części operacji lotniczych. Nie mając innego wyjścia, podjęto decyzję o zwolnieniu kolejnych 1600 pracowników i uziemieniu 15 z 21 samolotów, które dotąd jeszcze latały.

O skali kryzysu najlepiej świadczy właśnie zatrudnienie: przed pandemią linie zatrudniały ponad 10 000 pracowników. Teraz, po listopadowych cięciach, zostanie ich 600, a czynna flota stopniała do zaledwie 6 samolotów.

Ta ostatnia szóstka będzie obsługiwała trasy z Oslo Gardermoen do Alty, Bergen, Bod?, Evenes, Haugesundu, Kirkenesu, Molde, Stavangeru, Troms?, Trondheim i ?lesundu. Pozostanie także łączność ze Svalbardem - na trasie Troms? - Longyearbyen.

Źródło: Norwegian.no

Fot. Norwegian.no

wcześniejszy news archiwum wiadomości

  © 2002-2019 by PCIT TRAMP, Szczecin      Opieka techniczna: IKSik.net
Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu umożliwienia składania zamówień oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.