2024-12-24
Radosnych Świąt Bożego Narodzenia!
...
więcej >>>

2024-12-18
Unity Line: oferta na rok 2025
Przedświąteczne inspiracje ...
więcej >>>

2024-12-13
13 gudnia: Święta Łucja
Obchody Łucji na Północy ...
więcej >>>

2024-12-08
Dania: problem z morskimi wiatrakami
Wyzwania dla branży energetycznej ...
więcej >>>

2024-12-03
Norweskie F-35 w Polsce
Osłona hubu logistycznego w Jasionce ...
więcej >>>

2024-12-02
Kalendarz Skandynawski 2025
VI edycja kalendarza ...
więcej >>>

2024-11-29
Grenlandia: Nuuk ze zmodernizowanym lotniskiem
Początek nowej ery w grenlandzkim lotnictwie ...
więcej >>>

2024-11-27
Szwecja: szczyt Nordic-Baltic Eight
Premierzy o bezpieczeństwie w regionie ...
więcej >>>

2024-11-26
Finlandia: 10 gotowych tras turystycznych
Ciekawe inspiracje dla turystów i dla branży ...
więcej >>>

2024-11-25
Gdzie na narty w Norwegii
Rusza sezon zimowy 2024 / 2025 ...
więcej >>>

2024-11-21
Islandia: kolejna erupcja na Reykjanes
Znów niespokojnie pod Grindavíkiem ...
więcej >>>

2024-11-20
Wyspy Owcze: będzie podatek turystyczny
Zmiany w opłatach w 2025 r. ...
więcej >>>

2024-11-16
NORDIC FOCUS FESTIVAL 2024
Gdańsk: IX edycja „północnego” festiwalu ...
więcej >>>

2024-11-12
Wyspy Owcze – Południowy Bałtyk: farerskie inspiracje
Turystyka regeneratywna i projekt ReTour ...
więcej >>>

2024-11-09
Wyślij filmik z Północy i wygraj nagrodę
Konkurs portalu I Must Visit ...
więcej >>>

2024-11-05
Szwecja: redukcja planu rozwoju energetyki morskiej
Rezygnacja z 13 lokalizacji na Bałtyku ...
więcej >>>

2024-11-02
Artur Biel: łodzią RIB przez Atlantyk
Najpierw fiordy i Nordkapp, wkrótce Ameryka ...
więcej >>>

2024-10-31
Firma Sterkowski: czapka „Reykjavik”
Nietypowe wydarzenie w Ambasadzie Islandii ...
więcej >>>

archiwum wiadomości  

2020-01-22

Bornholm: nowa strategia marketingowa

Destination Bornholm planuje 5% wzrostu

Bornholmska organizacja turystyczna Destination Bornholm ogłosiła swoją strategię marketingową na lata 2020-2023. Głównym celem jest zwiększenie liczby noclegów o 5% każdego roku. Aby to osiągnąć, planowany jest rozwój oferty posezonowej, w tym turystyki zimowej, która do tej pory miała niewielkie znaczenie. W szczycie sezonu, przypadającym na duńskie wakacje, czyli w lipcu i w pierwszej połowie sierpnia, zwiększenie liczby noclegów jest wyzwaniem, gdyż baza noclegowa zbliża się wówczas do swojej maksymalnej pojemności.

Bornholm będzie stawiał na aktywność, stąd wiodąca rola outdooru - nie tylko turystyki rowerowej, z której jest już szeroko znany. Poza tym istotną rolę w promocji wyspy ma odgrywać dziedzictwo kulinarne, kultura i sztuka ("wyspa artystów") oraz tematyka środowiskowa.

Głównym rynkiem, do którego będzie adresowana oferta, jest rynek krajowy. Poza tym Destination Bornholm planuje prowadzić działania zmierzające do przyciągnięcia większej liczby gości z Niemiec, Szwecji, Norwegii i Polski. Nasz kraj po raz pierwszy od dłuższego czasu pojawił się w gronie pierwszych czterech rynków zagranicznych, z którymi bornholmczycy wiążą nadzieje.

Turystyka jest wciąż zyskującą na znaczeniu gałęzią gospodarki na wyspie. W 2010 r. Bornholm odwiedziło 528 tys. turystów, podczas gdy w 2018 już 624 tys. W 2014 r. przychody z turystyki wyniosły 1,9 mld DKK, a w 2017 było to 2,6 mld DKK.

Do organizacji turystycznej Destination Bornholm należy ponad 550 podmiotów, reprezentujących różne branże związane z szeroko rozumianą turystyką.

Serwis Destination Bornholm: www.bornholm.info

Informacja: Maria Tuniszewska - Ringby, R?nne (Bornholm),
e-mail: mtr (at) bornholmsmuseum.dk, tel. +45 56 95 07 35, www.bornholmsmuseum.dk

wcześniejszy news archiwum wiadomości

  © 2002-2019 by PCIT TRAMP, Szczecin      Opieka techniczna: IKSik.net
Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu umożliwienia składania zamówień oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.